Liberalizarea conceptului de Gift Registry, cu exemple de nivel global

Un cadou este un cadou, si este adevarat ca nu ar trebui sa ne plangem chiar daca primim acelasi tricou de 10 ori, dar, sa recunoastem, toti dorim sa primim ceva pe placul inimii si sa oferim, la randul nostru, un dar care sa aduca o reala bucurie.

Si cum nu exista problema fara solutie, cei din Vest au pus bazele conceptului de Gift Registry, venind astfel in intampinarea celui care ofera, cat si a celui care primeste.

Atunci cand ne referim la Gift Registry, ne gandim la o "lista speciala de dorinte" folosita la evenimente importante din viata noastra precum aniversari, nunti, botezuri sau, de ce nu, petreceri de casa noua.

Introdus la inceput pe piata pentru a veni in ajutorul tinerilor casatoriti, sub numele de Bridal Registry, acest concept a luat amploare si a inceput sa acopere orice gen de eveniment care necesita un cadou.

Ideea de Gift Registry a fost introdusa pentru a preveni duplicarea aceluiasi cadou, dar in acelasi timp are grija de venitul nostru, ajutandu-ne sa nu mai irosim bani pe lucruri luate in graba pe principiul "sa fie... nu pot merge cu mana goala", ne ajuta sa economisim timp si ne scuteste de stres.

Gifter.ro este prima platforma online de acest gen din Romania, care se ghideaza dupa aceleasi principii ca si in afara, si isi propune sa aduca utilizatorilor aceeasi calitate a serviciilor.

Pretuim timpul si credem in placerea de a oferi, motiv pentru care am creat un serviciu simplu, rapid si eficient. Intra in universul Gifter.ro, alege cadoul mult visat, iar de restul ne ocupam noi.

Cum Functioneaza

Sarbatoritul sau unul dintre prietenii acestuia, isi face un cont pe Gifter.ro, creaza evenimentul, selecteaza cadoul/cadourile si in final lista este facuta vizibila celor care doresc sa contribuie.

Daca vrei, putem compara Gifter.ro cu un Mall Virtual, care iti pune la dispozitie o gama larga de bunuri, aducand la un loc magazine on line din diverse categorii.

Partea frumoasa este ca aici nu mai fugi in nestire, pentru ca esti ghidat cu exactitate spre ce isi doreste sarbatoritul si poti participa la indeplinirea dorintei acestuia in timp ce iti bei cafeaua, instalat confortabil in fata calculatorului tau.

Scurt istoric

O astfel de practica, care viza cadourile de nunta, a fost introdusa prima data in anul 1942 de magazinul Marshall Field’s, departamentul din Chicago, iar tinerii casatoriti puteau sa-si aleaga veselea (portelan, argintarie si cristal).

Magazinele Target, cu baza in US, au fost primele care au introdus un dispozitiv electronic de autoinregistrare, in anul 1933, folosind un serviciu oferit de The Gift Certificate Center din Minneapolis. Tehnologia a fost inventata si brevetata ulterior de catre William J. Veeneman, fondatorul si CEO-ul The Gift Certificate Center.

In ultimii ani, conceptul de Gift Registry a prins contur, a evoluat si s-a extins foarte mult si in Europa. In prezent exista versiuni specializate ca de exemplu, registru pentru luna de miere, registru pentru casa, registru pentru aniversare si lista continua.

In plus exista servicii ce permit plasarea de produse din magazine diferite pe un singur registru, numit Registru Universal.

In Marea Britanie, astfel de Registre sunt folosite indeosebi pentru petrecerea de nunta si sunt numite "Wedding Lists".

Tinerii casatoriti trimit o lista cu ce isi doresc catre invitati. Lista poate contine, bilete de avion, vacante sau cadouri traditionale din orice magazin.

Daca la inceput totul se desfasura off line, acum totul se muta on line.









 

Facebook Twitter Vimeo Share to Stumble Upon More...

Adaugă comentariu nou

Plain text

  • Etichetele HTML nu sunt permise.
  • Adresele de situri web şi adresele de e-mail se transformă automat în linkuri.
  • Liniile şi paragrafele sunt rupte automat.
Completand acest formular, sunteti de acord cu politica de confidentialitate Mollom.